mercoledì 5 ottobre 2011

Boldog születésnapot Zsüli!

Egészen megható, hogy már nem hónapokban számoljuk a korát, hanem oda lehet biggyeszteni, egy év, főleg, hogy az egyéves szülinapja alkalmából úgy döntött, hogy még jobb fej lesz. Kezd lenyugodni, geometriai formákat illesztget megfelelő lyukakba, sokat olvas, imádja a zenélő játékokat és hagyja magát szeretgetni. GYönyörűen megy, le-fel mászik az ágyra, tegnap pl. délutáni alvás (egy másik új szokása) után arra lettem figyelmes, hogy közelít (én a másik szobában ténykedtem). Szóval független komoly nő, és ugye már csókolózott is.  Cukorborsó. Egyebekben meg ma voltunk a védőnőnél és 11 kiló meg 15 deka, kb. 80 cm. Hosszúúúú és kifejezetten nehéz. A szoptatást  még minidg nem sikerült hanyagolni, ha olyanja van simán megerőszakol, de a védőnyanya adott egy fáslit, amit magam köré kell tekernem, hoyg ne férjen hozzá, plusz javallta, hogy kenjek a bimbijeimre cukrozatlan kakaóport. No, ne tudom, Juliból kinézem, hogy szereti a kakaós tejet cukor nélkül is...... Mindenesetre bebugyoláltam magam, és szigorú tekintettel mondom neki, hogy NEM.

Szegeden volt neki preszülinapi bulija is, az anyukája csinált neki tortát, ennek (sem) bírt ellenállni, minden családtagnál bepróbálkozott egy kis koldulással.Most meg felébredt, ennyi adatott nekem mára.

1 commento: