sabato 2 ottobre 2010

Új céldátum

Ma jól megvizsgáltak a kórházban, a gyermek jól van, sőt nagyon jól, bőséges a magzatvíz is, akár 2-3 hónapig is ellehetne még benn, ahogy azt az újabb kedves orvos mondta. Olaszországban amikor kórházi vizsgálatokról van szó, nem a privát orvos vizsgál, hanem aki éppen ügyeletes, ez alól a szülés sem kivétel. Teljesen más a rendszer, de eddig mindenki nagyon normális volt, sőt. A mai doki még 1970-ben járt Magyarországon, úgyhogy turkászás közben felemlegette Siófokot és Székesfehérvárt, no meg persze Budapestest, és még a letenyei határákelőhelyre is emlékezett. Hétfőn megint mennünk kell, aztán ha nem történik semmi, szerdán befektetnek és beindítják, ha nem lenne sikeres a manőver, akor csütörtökön császár. Be kell valljam, hogy miután utánaolvastam a beindított szülésnek,ami állítólag sokkal fájdalmasabb, mint a természetes, mert két fájás között nincs idő pihenni, kicsit elkezdtem vágyni egy gyors kis császármetszés után. Na majd meglátjuk.Az is lehet, hogy addig beindul magától, bár egyelőre kétlem,mert a masina ma a csúcson 18% méhösszehúzódást mutatott, a tágulás pedig 0 cm .Amikor az orvos felvezette a kartonomra a különböző értékeket ( 0-0-1-1-0) szinte kiröhögött, hogy mit akarok én szülni, amikor kb. tízezres értékeknek kellene lenniük. Hát jól van akkor. Várok.Ezt a kis időt már féllábon is.
Csiri nem jöhetett be a vizsgálatra, nem tudom miért, mindenesetre ő addig alaposan tanulmányozta a heti menüt, és egészen elkezdett irigykedni, hogy milyen jó dolgom is lesz, ehetek minden npa tésztát meg krumplipürét,nyers sonkát meg vitello tonnato-t (ez piemonti specialitás, borjúhús tonhalas-majonézes szószban,és isteni). Én a nyers sonkát várom. 9 hónapja nem ettem ilyesmit.

5 commenti:

  1. No, ide most már muszáj egy commento, hogy ne parázz. A beindított szülés nem fáj jobban, akinek meg folyamatos fájásai vannak szünet nélkül, no az meg pont az epegörcs. Én legalábbis így magyarázgattam a mindenféle kérdezősködőknek, hogy bizony szülni olyan, mint epegörcsölni, csak az epegörcs annyiban még rosszabb, hogy ottan nincsenek szünetek...És egy kis empíria: a beindított szülésben egy a rossz, hogy a burokrepesztés után (ami egyáltalán nem fáj, bármilyen szörnyen is hangzik a szó) kizuttyan belőled a víz és pupa fogja magát és lezuttyan. No, ez a hirtelen zuttyanás az, ami kegyetlenül tud fájni. DE, nem ráparáz: numero kettes szülésnél nálam nulla fájás volt. Empíria ugye megvolt az egyes után, fogszorítva vártam a szörnyűséget repesztés után, de ketteske meg rácáfolt az empíriára, konkrétan kiröhögött, merthogy magzatvíz sem volt sok, így elmaradt a zutty. És ebből az egészből meg az a tanulság, hogy ne olvasgass össze-vissza mindenféle rémsztorit, főleg a finisben ne! A tiedé úgyis máshogy lesz szxr (helyett csodálatos), mint másé :)

    RispondiElimina
  2. Ez igazán megnyugtató volt, köszi, nem árt ilyenkor egy józan vélemény. Igyekszem nem paázni, és ép ésszel, rémtörténetek olvasgatása nélkül kibírnie zt a oár napot. Nem lesz egyszerű :-)

    RispondiElimina
  3. Tök jó, hogy időközben már Urbán Misi-szintű legendáriumot körítettem a született kisfiad, Giovanni köré:-)

    RispondiElimina
  4. Ja,valami hozzám is eljutott, felhívott Tap,hogy fiú-e....

    RispondiElimina
  5. Hát én is bevettem, és még terjesztettem is... köszönet néked Robert :). Na de a lényeg, hogy nagyon nagy gratula az egész kicsi családnak! Puszi:Évi

    RispondiElimina