venerdì 18 febbraio 2011

Ki lettem túrva

az anyósülésről.Ugyanis Pimpikét már EGYÁLTALÁN nem elégítetteki,hogy csak a hátső ülést, meg a fejtámlát látja utazás közben, és ennek rendszeresen hangot is adott van hisztériázással. Mi meg persze meguntuk, és ismételten behódultunk kicsiny Napóleonunknak. Így én hátul ülök, ő meg elöl pöffeszkedik, és ezt hajlandó szó nélkül tudomásul venni.
Egyébként meg ma reggel voltunk a védőnőnél, vagy valaki olyasfélénél, akinek az a funkciója,hogy megmérje meg adjon tanácsokat, meg mittomén. Megint halálra lettünk dicsérve, duzzadt is a keblem, bár az duzzad enélkül is. Höhö, Szóval az ivadék hosszú. Ezt eddig is sejtettem, most épp 67 cm, és a csaj táblázatai alapján százból az első tízben van hossza alapján. 7100 grammot nyom, nem is értem miért kell ezt grammban, több, mint hét kiló a drága, de nagyon csinos, azt mondta, külön kiemelte, hogy helyes kicsi feje van, Ezen magamban jót röhögtem, mert ugye nekem a nagy fej a parám, és előttünk pont egy hatalmas fejű kiscsaj volt benn. Az a típus, akinek elöl lapos a feje, nagyon kerek, nagyon nagy, és nyak nélkül csatlakozik a törzséhez. Jó, nyakban Giuli sem jeleskedik, de azért annyire nem rossz a helyzet. Poronty amúgy jó formában volt, egybőle lkezdett az íróasztalon rendezkedni, meg ült, meg minden ami kell, ami csak emelte a fénypontját, a csaj szerint a mozgása egy hat hónaposé, de ez is atletikus felépítésének köszönhető. Mert ugyebár a dundi gyerekek nehezebben mozognak, ő meg könnyen ficereg jobbra-balra.
Apropó atlétikus termet, én meg tegnap megint voltam usziban, mert én meg egyáltalán nem büszkélkedhetek csinos felépítéssel mostanában, maximum kis fejjel, de már ebben is kételkedek. Na szóval, most egy másik usziban voltunk, de túlságosan bizarr volt, mert valami egyházközeli hely, és a medence felől Don Bosco meg boldoggá avatott Laura Vicuña vigyázó tekintete figyel, és a folyosóra ki van függesztve a napi evangélium. A hely neve meg Laura Vicuña Oázis, én naív meg azt hittem, hogy valami dél-amerikai banya a tulajdonos...

Nessun commento:

Posta un commento