martedì 21 settembre 2010

Utolsó vizit

Na az is megvolt tegnap a kedves doktorbácsinál, aki nagyon cuki, és mindig emlékszik rám ( ebben Pesten sohasem voltam biztos). Szóval megvizsgált, és minden rendben, a nasciturus nem túl nagy, de nem is túl kicsi (ezek az o szavai), kb. 2800 gramm, mint annak idején én (ahhoz képest milyen szép nagyra fejlődtem), bőséges a magzatvíz( ezzel az információval nem tudtam mit kezdeni), illetve jó hosszúak a combjai. Szóval küldhetjük a balettbe ugrálni. Ebben az országban úgyis mindenhol tancolnak, meg a kvízekben meg a főzős műsorokban is. Odaillő. Viszont minden kislány arról álmodozik, hogy egyszer majd a tánckarban ugrál, és feleségül veszi egy focista. A konklúzó az volt, hogy nincs mit tenni, csak várakozni (kössssssz), előbb-utóbb kibújik, ha máshogy nem, majd kiszedik 9-én!! Remélem nem, mert anyák aznap jönnek, addigra nekem már produkálnom kell egy utódot.

Nessun commento:

Posta un commento