venerdì 4 marzo 2011

Delfin

A legújabb az, hogy olyan akut fejhangon sipítozik ,mint ahogy a delfinek kommunikálnak. Gyakorlatilag ultrahangokat bocsát ki magából, nagyon vicces. Most is éppen sípolgat vadul.
Szegényt meg ma érte egy kisebb megrázkódtatás,amikor bősz játék közben orrabukott, és annyira megijedt, hogy elkezdett rendesen, könnyekkel sírni. Én szépen megbabusgattam,és szóltam neki jó előre, hogy ennél sokkal keményebb dolgok is várnak még rá az életben, jobb, ha felkészül.

Tegnap meg voltunk a gyerekorvosnál,aki dicséretes ötöst adott nekünk, na jó, dicséretes tizest, mert itt tízig megy az osztályzás, úgyhogy most megint hallhattuk objektív forrásból,hogy Julis szép, okos,kedves, és jó a mozgása. 7350 gramm és 66 cm. A hathónaposokra szabott cuccok pont jók rá. de ő még az ötöt sem töltötte be. Őrült magas lesz. És holnaptól ehet levest. Krumpli- sárgarépa-cukkini kombóval,és meg lehet bolondítani rizsnyákkal (ez biztos isteni, de inkább ezt választottam a tápiókakrém helyett,aminek a neve is egy rettenet), valamint liofilizált (aha, ja....mi????)bárányhússal. Mert ugye ez mégis a Mediterráneum, itt barival indítanak a dededk, én még életemben nem ettem még kisbárányt,hiszen meseállat, de mindent az egészséges fejlődés érdekében. Amúgy várom ezt a leves-dolgot, meg azt, hogy utána majd egyre több mindent lehet, már ha hajlandó elfogadni, amit egyelőre nem mernék lefogadni, tekintve, hogy még a kamillát sem hajlandó meginni, mert nem elég édes neki. Csak a tej meg a körte.Ezek a huncutságok menők nála.

Nessun commento:

Posta un commento