giovedì 3 marzo 2011

Vizibalett

Hát, azt hiszem, hogy sportpályafutásom újabb mélypontra érkezett. tegnap este bérletet váltottunk acqua gymre, és részt is vettünk az első órán. Én már akkor röhögőgörcsöt kaptam, amikor beléptünk a medencetérbe, és meghallottam a rettenetes és beazonosíthatatlan poopzenét,amely összevissza visszhangzott, és végigmértem a sporttársakat. Volt mindenféle típus, közöttük az a jellegzetes asszonyfajta, aki csak a feje búbjára húzza fel az úszósapkát mintegy jelképesen ,elöl meg szépen beigazítja a frufruját, hogy sikkes legyen a vízben. Az sem segített komolyságom megőrzésében,hogy Bettynek alig ért le a lába, csak nyaktól felfelé volt ki a vízből,és így kellett gimnasztikáznia. Azt hozzáteszem, hogy ő azzal a dumával szokott haknizni, hogy csak 100 cm-t nőtts zületése óta. No,meg maga az óra:helybenfutás vízben, ugrabugrálás, szökellés, aztán egy kb. egyméteres csővel való idétlenkedés. Kurva jót röhögtem, de szerintem, ha lejár a bérlet nem váltok újat, maradok az úszásnál. Az egész kicsit arra emlékeztetett,amikor sok-sok évvel ezelőtt Kotorban vendégeskedtünk a helyi kiskakasnál,aki mellesleg a helyi aerobicoktató is volt,és elmentem vele az órájára, ahol gyakorlatilag a kazettás magnóból bömbölő Boney M-re csináltunk négyütemű fekvőtámaszokat meg indiánszökdelést a diszkréten kisminkelt,enyhén felaranyozott montenegrói asszonyokkal..
A mai éjszaka nem volt jó,és hatkor megint végérvényesen felébredt,és egyre indiszkrétebb, az arcát a kiságy rácsai közé fúrta, és onnan bámult bennünket teljesen szemérmetlenül.Konkrétan olyan volt,mint egy kismajom a ketrecben. Cukigyerek.

2 commenti:

  1. hát a kotori aerobicóra felemlegetésén elég jót röhögtem, meg azon is, hogy elképzeltelek az olasz asszonyokkal az aquagymen!:)

    RispondiElimina
  2. ahogy tegnap este körbenéztem, nekem egyből Kotor ugrott be, pedig azóta sem gondoltam rá, és konkrétan röhögtem a vízben, Kristijan bakker...

    RispondiElimina