mercoledì 30 marzo 2011

Mérleg, 5 hó 3 hét

Jártunk ma a védőnőfélénél , ahol mindig egy ego-trip a látogatás, csakúgy, mint a dokinál, teljesen feldob egy-egy szarabb éjszaka után. Ammai nem volt vészes egyébként, fel sem ébredt volna a poronty, ha az apja három után nem csattogott volna ki cseppet sem finoman a konyhába inni. ez felzargatta, meg engem is, és én utána nem is bírtam visszaaludni. Mindegy. Hozzácsapom a többihez.

A viziten megállapításra került, hogy van egy kilenc hónapos gyerekem, ami a méreteit illeti (8100 gr, 70 cm), és ahogy az a nagy könyvben meg van írva, jövő hét elején kibújnak a fogai. az jó lesz már,mert elég nyűgös, és ezzel egyenes arányban én is egyre kevésbé vagyok toleráns, meg amúgy is olyan cukik a két alsóval a bébik .

Nessun commento:

Posta un commento