martedì 1 marzo 2011

Mámorító éjszaka

No véletlenül sem azért,amire a cím esetleg következtetni enged. Hanem. Csimpike tegnap fogta magát,és egyrészt fürdés előtt, amikor már meztelenül rúgkapált a karomban jól lepisilt, majd jól kipancsolta magát és háromnegyed tizenegykor elaludt, és ma reggel negyed nyolckor láttuk egymást viszont. Egy kéjhömpöly. Nem aludtam ennyit egyhuzamban már hónapok óta. Beleszámítandó ebbe a terhesség második fele is, amikor a folyamatos éjszakai pisilések zargattak fel. Szóval kb. kilenc hónapja vagyok kialvatlan reggelente. De nem úgy ma! Friss és fiatalos, és magamtól ébredtem, teljes pánikban ellenőriztem, hogy lélegzik-e az ivadék, mert ugye felettébb gyanús, hogy ennyit durmol. Kissé kellemetlenebb mellékhatása volt a hosszú alvásnak, hogy reggelre két betonkemény duda nőtt a testemre, amelyek kis híján szétdurrantak, és alig vártam, hogy Julis lecsapolja őket. Semmi nem lehet tökéletes.
Tegnap este uszoda Bettyvel, akivel mindig vicces, most például úgy gondolta, hogy neki a vízben a legmegfelelőbb szerep a bója lesz, és gyakorlatilag semmit nem úszott, csak lebegett a medencében, de ez nem egy wellnessfürdő, hanem egy sima sportuszi, nem tudom, hogy mi élvezetet jelenthetett számára a hideg vízben való ázás. De úszni nem akart, félt, hogy visszaköszön a csokis-tejszínes-epres torta, a négy minipizza és egyéb sós sütemények, amiket az edzés előtt tolt be. Sporttárs.

Szarok én a Chioccora meg a babákra Anya, jó lesz nekem a távirányító is

2 commenti:

  1. ja, mindig jobban vonzódnak a távirányitokhoz meg mobilokhoz mint a játékokhoz.
    ez a betonkemény duda dolog viszont érdekes lehetett

    RispondiElimina
  2. 15 perce ezen röhögök: két betonkemény duda nőtt a testemre... :D :D :D :D :D

    RispondiElimina