martedì 9 novembre 2010

Baby blues

A szoros értelemben vett gyermekagynak hamarosan vege, Csiri legnagyobb oromere, bar en egyelore nehezn tudom elkepzelni, hogy barmi is motozzon arrafele, elore rettegek a jovo heti nogyogyaszati kontrolltol is. De most nem is ez a lenyeg. hanem, hogy komolyan mondom valami agybajt kaptam a szulestol. Az van ugyanis, hogy Kisbab nagyon le tud nyugodni az Icipici Lencsi lany mesetol. Es ezt szoktam neki enekelgetni, es minden egyes alkalommal eljon az a pont, amikor elsirom magam, annyira meghat a dal. Teljesen kikeszit, nem ismerek magamra. Annak idejen a Manó teraszán Emmel borozgatva nem jutot volna eszembe, hogy en majd egyszer a Lencsi lanyon fogok sirni minden kulonosebb ok nelkul. MOndjuk mar sokat javult a helyzet, egy-ket hettel ezelott meg akkor is sirtam, amikor a gyerek sirt, es nem tudtam elcsititani, ami foleg akkor lett sulyos eset,amikor konnycseppek is gordultek le a hatlamas szemeibol. Na attol megadtam magam, es en is razenditettem. Elotte csak konnyek nelkul sirt.
egyebekben pedig megjottunk a cuki gyermekorvos nénitől, aki továbbra is a ded súlya miatt aggodalmaskodik, hogy pont az alsó határon van mindig a mennyiségnek, ami hetente fel kell szednie. Bezzeg hosszra nő, mint a paszly. 5 centivel hosszabb már, mint amikor született. Szóval ebben tuti az apjára hasonlít, meg abban is, hogy habzsol, és nem hízik. Doktor néni megmutatta azt is, hogy hogy kell fülpiszkaloval stimulalni a gyerek popsijat, hogy kakiljon, és azt hiszem ez megint egy olyan feladat lesz, amit Csirinek kell elvégeznie, mert nem mondanám, hogy Giulibaba kulonosebben ertekelte volna a rektalis zaklatast.

2 commenti:

  1. Óóóóó, ez nekem is megvolt! Jött a merci reklám a tévében és én elkezdtem sírni, olyan megható volt. Aztán valami biztosítós jött, az mégjobban meghatott. Úgyhogy én meg ezen feküdtem ki, hogy reklámokon bőgök, mert olyan, de olyan mélységesen szépségesek.
    brrrrrrrr
    (elmúlt. asszem, mert nincs tévénk, úgyhogy időszerű lenne egy teszt...)

    RispondiElimina
  2. Megvan kettő, amiken szintén bőgtem, nesze, bőgjél :)
    http://www.youtube.com/watch?v=u72CpTzrYpg&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=zA2Qp5DizpE
    (hehe, nekem már elmúlt)

    RispondiElimina