lunedì 8 novembre 2010

Kakamatyi

Gyorsan írok,mert hamarosan mennünk kell a gyerekorvoshoz, csak napkozben soha nem jut ra idom mostanaban,mert Szélesszájú Kisbéka eléggé lefoglal.Mostanában kaka-problémáink akadtak, azaz neki. Bedugult, és emiatt egész napokat sírt végig, amivel engem is totálisan kimerített. De aztán kaptunk mini-beöntést, amit Csiri ügyesen alkalmazott, és megkönnyebbült a bébi. Azóta az indián neve akár Kakis Mellkas is lehetne olyan ügyesen dolgozott az apja. Egyébként ő csinál mindent, ami kicsit is kellemetlen, mert én nem tudok fájdalmat okozni neki, és tudom, hogy bizonyos dolgoktól üvölteni fog, és nem megy. Ezért Csiri feladata többek között az orr kiszívása is, amit Kisbaba szintén rettenetesen utál.
A hétvége jó volt, pénteken voltunk polipot enni Simoéknál, ahol gyermek szuperúl viselkedett, halál nyugodtan nézelődött, úgyhogy most Simoék azt hiszik, hogy egy bébivel ilyen egyszerű, és nem hiszik el nekem, hogy képes az idegeimet is tépni, amikor egész nap sír. Ez persze nem az ő hibája, csak csomószor nem értem, hogy mi a baja, vagy értem, de nem tudok neki segíteni (pl. a csuklásban, azt is eléggé utálja).Szóval néha kicsit kimerülök. Vasárnap happy familyként mázkáltunk az aviglianai vásárban , papa , mama meg a babakocsi, és abból is látszik, hogy hogy megváltoztatott minket a szülővé válás, hogy a sok hamis Gucci meg 15 euros csizmák és társaik ellenére mi csak egy cumisüveget vettünk. Hiába felnőttünk. Mármint én- Csirit eddig sem izgatta a vásárlás-téma.
Aztén tegnap egy újabb hasfájós, székrekedős nap, ami lemerítette az elemeimet,ráadásul be is lázasodtam megint, annyire ellepett a tej. Kicsit unalmas ez már, és kb. 3 hete már nem volt semmi ilyesmi, de most megint. Úgy utálok dideregni a takaró alatt, olyan szerencsétlennek érzem magam, főleg ha emellett torkadszakadtából üvölt mellettem Kisbab. Volt egy-két józan pillanata is azért, és a youtubeon beraktam a Vukot, nem mintha nézné vagy ilyemsi, csak a zene miatt, és a zene nem is olyan érdekes, viszont Sinkó László hangja totálisan elvarázsolta. Na, megyek összeszedem magam, meg az elsőszülöttet, menni kell a dokinénihez.

Nessun commento:

Posta un commento