mercoledì 17 novembre 2010

Szerelmünk a Kisbéka


Imádjuk, annyira jó fej mostanában, ma éjszaka például egyszer sem ébredt fel, reggel hatkor mindhárman frissen, fiatalosan ébredtünk, még dumélni is volt időnk Csirivel, aki azt álmodta , hogy tápszert csinál Giulnak cordon bleu-vel és parmiggianaval , És még én kaptam agybajt a gyermekégy alatt, haha. Giuli mindenesetre most mér hivatalosan is mosolyog, sőt röhög, bár hangot még nem ad hozzá, de iszonyatosan cukker fejjel tátogatja a száját, ha valami tetszik neki, és ezek tárháza egyre bővül, pl.érthetelen okból felkerült rá a pelenkázó. Azon is marhára élvezkedik újabban.
Szombaton voltunk babazsúrban, Mau szülinapján ugyebár, előtte meg shoppingolni, amit a bébi szintén élvezett. Mindegy neki, csak babakocsiban legyen, és legyen a háttérben alapzaj. Erre a nap bármely szakában istenien el tud aludni. De a babakocsi önmagában nem segít,mozognia kell (lehetőleg macskakövön) ma megpróbáltam séta után kinnhagyni a friss levegőn, de öt perc sem kellett, hangos visításban tört ki, úgyhogy be kellett hozzam, nehogy a szomszédok azt higyjék, hogy ölöm. A shopping mindenesetre jó volt, én megrészegültem egy könyvesboltban, Csir alig bírt kirángatni, fel tudtam volna vásárolni az egészet, tiszta szerencse, hogy a gyerek még nem értékeli az ilyesmit, mert arra is tudtam volna költeni egy párszáz jurót. A zsúr leginkább semmilyen volt, azaz én még nem tudom magam átadni ezeknek a programoknak. Vasárnap egész nap hárman voltunk, nagyot sétáltunk és Csirivel bőszen gyönyörködtünk a porontyban, hogy mennyire jól sikerült. Hétfőn a kisasszonynak előjöttek a sztárallúrjei viszont, este egész egyszerűen egy feltétellel volt hajland elaludni, ha kettőnk között fekhet a franciaágyon. Pedig este nem szokott problémát okozni az alvás, fürdés után jól bezabál, és alszil, mint a bunda. de ez alkalommal nem. Magunk közé kellett venni, ott tíz perc tekintgetés után ájult el. Tegnap a gyerekorvos állatira megdícsérte, hogy milyen szépen dagad. Igazság szerint minidg ránkijeszt, hogy nem gyarapszik eleget, ami szerintem nem igaz, mert eddig 160 gr volt egy héten, ami pont benne van a 150-200 gr keretben, de a doki szerint többet kellene, és ránkparancsolt hogy tömjük, aminke meg is lett az eredménye, magára pakolt 40 dekát (pedig méredzkedés előtt még egy őrületeset is kakált otthon). Az orvos ennek hallelujázott, szerintem azért ez kicsit túlzás. Az tény, hogy kellemesen kerek lett a feje, vicces pofazacskókkal és tokával, és előjöttek a hurkák a combjain is, de azért na.

Nessun commento:

Posta un commento