giovedì 25 novembre 2010

Körforgás

Eszméletlenül gyorsan telik az idő a pelenkacsere-szoptatás-sterilizálás-altatás-séta-bömbölés körforgásában, pikkpakk hét hetes lett a poronty, és hamarosan utazunk haza, alig várom :-). Eljutottam az anyaság középhaladó szintjére, hiszen egy-egy hisztisebb napon, amikor babu állandó testmelegre vágyik,gyakorlatilag bármit el tudok végezni fél kézzel, mert ugye a másik karomban a csimpaszkodó monchichi. Szóval király vagyok, a pelenkacsere is olyan gyorsan megy már, mint a gumicsere a Ferrari box utcájában. Nem is értem, hogy lehet, hogy az első tisztába tételt a kórházban KETTEN sikerült abszolválnunk kb. tíz perc alatt. És kettőnknek volt annyi esze, hogy fordítva applikáltuk fel a gyerekre a pelenkát. Még jó, hogy nem egyedül csináltam, mert akkor lehet, hogy pelenkát sem kapott volna. :-)
Egyébként Monchichi továbbra is kitűnő játszópajtás, és egyre mosolygósabb, és imádom, hogy már reagál (vagy imitál...hmm..tök mindegy), és egyre több időt képes egyedül is eltölteni, simán elfoglalja magát akár negyed órára is az ágya fölött forgó ketyerével, vagy azzal, hogy megcélozza az ágy végében Mazsolát vagy Manócskát, és hernyómozgással megközelíti. Autózni még mindig imád, gyakorlatilag odig jutottunk, hogy ahogy berakjuk az autósülésbe, azonnal bealszik. A családi eseményeken fegyelmezetten nézelődik. Tegnapelőtt este az egyik Zia ötvenedik születésnapja volt, összejöttünk egy páran koccintani, na ott mondjuk nem volt annyira fegyelmezett, de én is elég nehezen tűrtem a fülsiketítő csácsározást, ami zajlott, és hiperaktív Mau különféle kamikaze akcióit. De a sütemények fincsik voltak .... :-), és egyébként jókat röhögtünk.
És már-már azt is kijelenthetem, hogy van napirendje, délelőtt kaja-activity- délben kaja és alvás (ez utóbbit épp most készül meghazudtolni, mert összevissza ficereg az ágyban, pedig rendet kellene raknom kicsit, és az csak úgy lehetséges, ha alszik) délután séta és itthoni activity, aztán tombolás az apjával, este fürdés, kaja, és alvás reggel hatig. Egész kipihent vagyok.

Nessun commento:

Posta un commento